Εντυπωσιακός για ακόμη μια φορά ο Γιώργος Ζαχαριάδης
Ο δρομέας της ΑΕΚ και του ΣΔΟΕ, Γιώργος Ζαχαριάδης, 12 μέρες μετά τον άθλο του αναβιώνοντας τον Άθλο του Φειδιππίδη, έτρεξε στον Μαραθώνιο του Graz της Αυστρίας, συμμετέχοντας στο 6ο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μαραθωνίου Αστυνομικών, εκπροσωπώντας την Αθλητική Ένωση Αστυνομικών Ελλάδας,…
