Είμαστε ένστολοι εργαζόμενοι με δικαιώματα και όχι πιόνια
Εν έτει 2013 και ενώ έχουν καταβληθεί προσπάθειες προκειμένου ο αστυνομικός να εργάζεται υπό αξιοπρεπείς συνθήκες με ανθρώπινο ωράριο, διαπιστώνουμε με απογοήτευση ότι μόλις γίνει ένα βήμα μπροστά αμέσως μετά γίνονται 2 βήματα πίσω. Συγκεκριμένα λόγω των μέτρων τάξης ενόψει…
